Politică de rambursări și returnări

Formular de retur

Politica de retur

Dacă dorești să returnezi un produs către Sera Shop, indiferent de motiv, trebuie să urmezi procedurile noastre de returnare (prezentate mai jos) și să trimiți către noi produsul primit, în conformitate cu aceste proceduri.

Condiții de returnare a produselor:

⚠️ NU SE POT RETURNA PRODUSELE FOLOSITE!

– produsul nu va prezenta semne de uzură
– produsul nu va fi deteriorat
– ne rezervăm dreptul să refuzăm returul sau să reținem o taxă din suma achitată pentru produse ce prezintă urme de folosire sau deteriorare și nu mai pot fi comercializate
– notificarea privind intenția de retur trebuie făcută în maximum 14 zile de la primirea coletului
– produsul trebuie returnat într-un ambalaj care să prevină deteriorarea pe durata transportului
– retururile se vor face numai împreună cu factura sau copie după aceasta
– produsele returnate nu trebuie să conțină murdărie, praf, urme de utilizare etc.

Modalitate de returnare:

– pentru a iniția returul, te rugăm să completezi formularul de retur de mai sus
– după finalizarea formularului, vei primi prin email toate detaliile necesare privind procesul de returnare
– produsele pot fi returnate exclusiv prin curier rapid, cu ramburs 0 lei; este necesar să faci personal solicitarea de ridicare la firma de curierat aleasă de tine (coletele prin Poșta Română nu sunt acceptate)
– imediat ce primim produsul, îți vom returna banii (în maximum 14 zile calendaristice)
– pentru returnarea banilor este necesar să ne comunici un cont IBAN, aceasta fiind singura modalitate posibilă de rambursare
– singurul cost suportat de tine este cel al transportului produsului către noi; nu există taxe suplimentare

Schimburi de produse:

Dacă dorești schimbarea produsului, te rugăm să respecți următoarele condiții:
– produsul să nu fie folosit, desigilat sau deteriorat
– produsul trebuie trimis prin curier în aceeași stare în care a fost primit
– costul transportului către noi este suportat de client
expedierea noului produs este gratuită o singură dată pentru schimb

Situații speciale:

– dacă produsul a sosit cu probleme sau defecte, te rugăm să ne contactezi prin email la contact@serashop.ro, atașând:

  • poze cu produsul defect/deteriorat

  • poză cu factura fiscală

  • numărul sau seria comenzii

📌 Coletele cu produse returnate vor fi desfăcute sub înregistrare video (probă de recepție vizuală/tehnică) pentru a evidenția orice problemă existentă.

Program de lucru:

Luni – Vineri: 9:00 – 16:00

Scroll to Top

Nu rata reducerile și ofertele!